HOZE HOZE
21
BLOG

Trzy cytaty

HOZE HOZE Polityka Obserwuj notkę 0

"Wysokie Obcasy"  12 luty 2011 "Piekło"

...I co dalej ?

I wyprosił mnie od komunii, przy wszystkich. I co ja mam powiedzieć sąsiadom?

A jak poszłam do kancelarii to powiedział że nie mogę przystępować.... I dlaczego?

A najgorzej że nie pozwolił przystąpić Agatce do bierzmowania. Chodziłam do

proboszcza 3 razy, tłumaczyłam że to zgodnie z prawem, że to był gwałt ale on nie

i nie...... Czuje się zaszczuta..........

"Tygodnik Powszechny" 12 marca 2011  "Pytanie o wieczność"

..wydaje się że Kościół winien jest tym kobietom głęboką refleksję nad ich pozycją

w Kościele. Rozwaga w ocenie dramatycznych okoliczności doprowadzających je

do decyzji o aborcji jest obowiązkiem Kościoła. Czy mamy prawo skazywać je na

doczesne i wieczne potępienie? 

PAP, 12 września 2017 r. Wiadomości Krajowe

"Kancelaria Wanada i reszta" złożyła w dniu wczorajszym pozew zbiorowy przeciw Ministerstwu Zdrowia w imieniu 1745 kobiet dotkniętych syndromem poaborcyjnym i bezpłodnością wywołaną aborcją.

Mec. Wanada oświadczył, że skoro prawo dopuszcza aborcje w określonych przypadkach to Państwo jest zobowiązane do pełnej i rzetelnej informacji na temat jej skutków.

Jak uważa, reprezentowane przez niego kobiety nie zostały w sposób pełny poinformowane o skutkach aborcji dla zdrowia psychicznego i fizycznego.

Pozew określa kwotę odszkodowania na 1 mld 500 mnl zł. ale o ostatecznej  kwocie zdecyduje sąd.

HOZE
O mnie HOZE

normalny choć radykalny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka